Pecron ürünlerin hakkında sıkça sorulan sorulara burdan ulaşabilirsiniz.
Müşteri Hizmetlerine Nasıl Ulaşabilirim?
Herhangi bir sorunuz veya endişeniz varsa, lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin. Sizden haber almak isteriz:
E-posta : info@pecron.com.tr
Şu anda benzeri görülmemiş yüksek çağrı ve e-posta hacmi yaşıyoruz. Şu anda müşteri destek ekibimizi ölçeklendiriyoruz ve tüm sorularınızı yanıtlamak ve size hak ettiğiniz zamanı vermek için gerekli iyileştirmeleri yapıyoruz. Sabrınız için çok teşekkür ederiz!
Kabul edilen ödeme yöntemleri nelerdir?
Ödeme sırasında tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçebilirsiniz. Kredi Kartları, Banka Kartları aracılığıyla hem yerel hem de uluslararası müşteriler için güvenli ödemeler kabul ediyoruz.
Para biriminiz TRY (Türk Lirası) farklıysa ek döviz ücreti uygulanabileceğini unutmayın.
Pecron üçüncü taraf paneliyle uyumlu mu?
Evet, ancak uygun olmayan şekilde yapılırsa 3. taraf panellerle şarj etmek tehlikeli olabilir. 3. taraf panelleri Pecron’unuzla birleştirirken lütfen profesyonel uzmanlığa başvurun.
Herhangi bir indirim sunuyor musunuz?
Evet! Tüm alıcılar için ilk siparişlerinde indirim sunuyoruz. Mağaza çapında bir kupon kodu almak için kaydolmanız yeterlidir; Ayrıca güncellemeler ve promosyonlar hakkında en son haberleri alacaksınız.
Pecron'um tamamen şarj olduktan sonra ne kadar dayanabilir?
Kullanım süresi cihazınızın gücüne bağlıdır, işte temel formül:
Deşarj Derinliği(DoD) = %85
Çalışma Süresi = xxx Wh * 0,85 / cihazınızın çalışma gücü.
Referans olarak, cihazınızın güç tüketiminin 300 W olduğunu varsayarsak, Pecron E1000’inizin çalışma süresi 1028Wh*0,85/300W=2,9 saat olacaktır.
Toplu sipariş indirimi sunuyor musunuz?
Evet! 20+ paket satın almak istiyorsanız, lütfen info@pecron.com.tr adresinden (veya “toptan” konulu iletişim formu aracılığıyla) bizimle iletişime geçin . Size uygun fiyat ve nakliye seçenekleriyle hizmet vermek için elimizden gelenin en iyisini yapacağız.
İade politikanız nedir?
%100 memnuniyetiniz bizim için önemlidir. 30 günlük İade ve Değişim Politikası sunuyoruz
- Bir ürün teslimat sırasında hasar görürse veya kusurluysa – %100 geri ödeme sunuyoruz.
- Zamanlama: Öğenin alındığı günden bu yana 30 günlük İade ve Değişim Politikamız var.
- İadeye hak kazanabilmek için, öğenizin kullanılmamış ve aldığınız aynı durumda olması gerekir. Ayrıca orijinal ambalajında olmalıdır, tüm parçalar tekrar satılabilir durumda olmalıdır.
- İade edilen ürün alındığında ve kontrol edildiğinde, müşteri, geri ödemenin durumunu bildiren bir onay e-postası alır.
- Geri ödeme onaylanırsa, işleme koyulur ve kısa süre sonra müşterinin kredi kartına veya orijinal ödeme yöntemine otomatik olarak bir kredi uygulanır.
Pecron'umu şimdi iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Her şeyden önce, özel gününüzde yaşadığınız tatmin edici olmayan deneyim için içtenlikle özür dileriz.
İadeler için lütfen bize info@pecron.com.tr adresinden ‘İadeler’ konulu bir e-posta gönderin ve sipariş numaranızı, adınızı ve iade nedenini ekleyin. İade edilen malları nereye göndereceğiniz konusunda size talimatlar vereceğiz.
“Paketlerin kaybolması” durumlarından kaçınmak için malları iade ederken posta ücreti kanıtı almanız şiddetle tavsiye edilir.
Satıcı iade etiketini sağlayacak mı?
Hayır! Müşteriler, iade edilen ürünlerin nakliye masraflarından sorumludur. Maliyet, yalnızca satın aldığınız ürün hasarlı/hatalı geldiyse geri ödenecektir.
Siparişim nereden gönderiliyor?
Siparişler Türkiye’den gönderilir.
(Uluslararası siparişler ülkeden ülkeye değişebilir)
Uluslararası gönderim yapıyor musunuz?
Evet! Ancak Yeni Zelanda gibi bazı ülkelerde pille ilgili bazı kısıtlamalar olabilir, emin değilseniz lütfen siparişinizi vermeden önce bizimle iletişime geçin. Ek navlun ve gümrük ücretlerini de faturalandıracağız. Teslim süresi, yere ve gümrük işlemlerine bağlı olacaktır.